pracownia Feng Shui

Pytania i odpowiedzi


Wizerunek firmy

Witam, szukając informacji na temat zmiany wizerunku firmy mając na uwadze aspekt feng shui pana strona wzbudziła moje szczególne zainteresowanie.
Moja firma prowadzi sprzedaż detaliczną instrumentów muzycznych. Na I etap zmian w firmie złożyło się zaprojektowanie logo oraz budowa sklepu internetowego. Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na temat budowy wizerunku firmy, odpowiedniej kolorystyce dla logo oraz sklepu. Nazwa firmy (rondo music) jest łatwo rozpoznawalna wśród klientów dzięki swemu brzmieniu, jednak bez oprawy wizualnej nie posiada pełnej mocy.
Czekam na wszelkie sugestie z pana strony.

Pozdrawiam
Robert K.


Witam Pana

Rzeczywiście, zasady Feng Shui mają zastosowanie nie tylko do przestrzeni mieszkalnej i firmowej, ale także w tworzeniu wizerunku firmy.

Logo przywodzące na myśl odpowiednie skojarzenia, kolorystyka charakteryzująca się odpowiednią dynamiką tak, aby ta wspierała rozwój i działalność firmy, forma reklamy uwzględniająca określoną grupę klientów do której musi trafić jak również detale w postaci wizytówek, faktur a nawet papieru firmowego.

Aby stworzyć wizerunek o który Pan pyta, potrzebna jest szczegółowa analiza aktualnego statusu firmy, oczekiwań odnośnie dalszego rozwoju, przewidywanego zasięgu działalności i innych aspektów, których nie mogę sprecyzować bez szczegółowych danych.

Zapraszam do skorzystania z pełnej ekspertyzy, która po wnikliwej analizie szczegółowych danych będzie pomocna w dalszych działaniach mających na celu wzmocnienie pozycji Pańskiej firmy na rynku.

Z poważaniem

Magdalena Łomozik